EEN VEELBEWOGEN JAAR

Aan het einde van het jaar wordt overal de balans opgemaakt, en dat geldt zeker voor de bevolking van Nepal. De gevolgen van de aardbeving zijn nog duidelijk zichtbaar; families zijn getroffen door het verlies van dierbaren en veel kinderen hebben hun ouders verloren.

Ook voor onze stichting heeft deze ramp gevolgen gehad.
We waren net gestart met het ondersteunen van het kindertehuis Bright Nepal toen de aardbeving plaatsvond. In eerste instantie zijn we gestart met 16 kinderen in het kindertehuis, maar al snel na de aardbeving hebben wij 6 kinderen extra opgenomen en, zoals het er nu naar uit ziet, zullen we nog 2 kinderen toelaten.

Deze uitbreiding heeft voor onze stichting uiteraard financiĆ«le consequenties. Heel fijn dat we kunnen rekenen op onze vaste donateurs en sponsoren. En ook met  de extra donaties hebben wij gelukkig al veel kunnen bereiken dit jaar.
Nieuwe donateurs zijn, zeker nu, van harte welkom.

De Nepalese bevolking is meestal positief en daar worden wij door aangestoken. Samen met hen gaan wij er dan ook van uit dat 2016 voor Nepal een jaar wordt van verdere wederopbouw en rust.

Wij wensen u, als donateur en/of sponsor, ook een positief, goed en gezond 2016!

Namens alle kinderen die wij ondersteunen en natuurlijk ook namens het bestuur en de vrijwilligers van Stichting Kanchi, willen wij u hartelijk danken en we hopen volgend jaar weer op uw steun te mogen rekenen.